Friday, November 28, 2008

Sztiptíz :)) (Striptease)


Najó 13 fokban ez nekem nem fog menni... plussz sose jutnék el a könnyebb ruhadarabokig...

                                             

Mi is van rajtam:        


pamut, lábfejnélküli harisnya, aminek a vége a lábfejem közepéig van húzva, zokni, és rá egy olyan nagyon vastag kötött zokni, amit elvileg padlón járáshoz találtak ki, melegítőnadrág
top, hosszúujjú póló, vastag kötött, hosszan leérő és nyaknál többször visszahajtható garbós pulcsi, amúgy csíkos, jól nézne ki, ha nem vennék rá még egy polár kardigánt is... de semmi gond jól érzem magam :)))
ja és az ujj nélküli kesztyű, mert gépelésnél lefagy a kezem... ja és majd elfelejtettem, ha ülök akkor még hidegebbnek érzem a hideget, így egy vidám, kékes, skótkockás takaróval dobom fel a szerelésem. 

De ne aggódjatok eddig még náthás se voltam,  kopogjuk is le, nem mintha babonás lennék, de sose lehet tudni ... pár hete 5 percen belül találtam két négylevelű lóherét, miután el akart menni előttünk egy fekete macska....


 

No comments: