Friday, November 21, 2008

Lisbon in photos



Szóval elkészült életem első videója, aminél pár a program telepítésekor nehézségekbe ütköztem,  amúgy ez a vizsagafeladatja az egyik tantárgyamnak. 
Szóval nagy nehézségek árán megszülett: feladat: fényképek Lisszabonról, a saját ország egyik számával aláfestve...
Negatív kritikát nem kérnék, mert tudom, hogy lehett volna jobbra is csinálni, de idő és a program hiányában ilyen lett.
Különben is aki ismer, tudja, mennyire maximalista vagyok... ebből muszáj picit engedni, szóval így akkor a videókészítést, ennél a pontnál feladtam, és inkább a délután és a hétvégét, azzal töltöm, hogy élvezem a napos közel 20 fokos időjárást :))                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
Thanks for the contribution to Fred for the laptop and to Peti to publish the video :))) -names appear in alphabetical order or in chronologic order :))) Muito obrigada, köszi szépen :)

1 comment:

Crest of waves said...

szuper kepek de Ruzsa Magdi rekedt hangja angolul nekem sok mindent nem juttat eszembe az orszagrol :) tudom, tudom, de ez nem negativ kritika. csak velemeny.

meselj majd hogy fogadtak az oran