Tuesday, November 11, 2008

ha már jobban ismerem Lisszabont, mint Budapestet

na igen, kisebb, de akkor is, ez már azt jelenti, hogy itthon vagyok...
Múlt hétvégét csak portugálokkal töltöttem...
Lássuk a pálinka nagy siker volt...

(Gostaram a pálinka, nao é?... ah... e o salame e o chourico?)
...Ainda tenho pálinka, quem quer?




aztán szombaton én kaptam ízelítőt portugál kajából, korábbi post a szalámiról, chipsről... de volt még megannyi édes dolog, süti, torta sorjában, hogy az én gyomrom nem is tudta végig enni.

Aztán vasárnap hogy-hogynem esett de egy portugál filmbe csöppentem bele statisztaként... a 70 es években játszódik, azt nem értettem meg pontosan, hogy miről szól, mert elég kuszán hangzott, de majd megnézem :)) aki egyébként azt várná, hogy az rtp (portugál nemz.tv) esti hiradós interjúja után, majd mozi csillag leszek, igazán köszönöm, de azért ott még nem tartunk, az itteni egyik elevador (villamos nagyon emelkedővel) egyik kocsijában kellett fel le utaznunk, amíg a másikban forgattak, tehát csak háttérnek kellettünk) azért kaptunk ruhát, sminket...
és két órát fagyoskodtunk előtt a helyszínen, ahol vizsont sok érdekes dolgot láttam... csattogtatni a és csapó táblát, világosítás, rendzők, wall'n'talk bezsélgetéseket...

1 comment:

Crest of waves said...

en hatarozottan jobban ismerem New York-ot mint Budapestet, pedig csak 2 honpaja elek itt. lam-lam mit tesz a konnyu kozlekedes :)