Wednesday, September 3, 2008

Vida em Lisboa



Hétfő óta vagyok itt, imádom a várost. A kolesz Alfamahoz van közel, és mivel csak holnap lesz bérletem, eddig csak itt voltam.
Kezdem magam a koleszba is belakni, bár majd keresek albérlet... addig is jó itt,
még csak páran vannak itt rajtam kívül.
Ma este a pakisztáni sráctól kaptam vacsit, amibe szinte nem is tett fűszert, bár nekem így is tök fűszeres volt, de finom, már kicsit edződtem korábban a török kaján Covilhaban.
Ráadásként pedig megtanítottam a kínaiakat a hagyományos konzervnyitó használatára :))


3 comments:

Crest of waves said...

végre vmi post, már féltem, hogy elvesztél az úton. :)

Anonymous said...

Akkor majd képeket is kérünk dögivel! :)

Judit said...

jó, de eddig nem akartam annyira turistának látszani, itt az alfama és az estacao de santa apolónia környéke elég lepukkant, pár csöves, így inkább metro újsággal és zenével a fülemen járok :)) próbálok elvegyülni :)))