Saturday, September 6, 2008

Quarto com janela // Room with window


Na igen, ez egy fontos része a hirdetéseknek. Ha van ablak az már egy extra dolog, úgy, mint elhelyezkedés, internet... baromi nehéz jó szobát találni...de kezdem előről. Szóval a residencia drága, 250€ a kétágyas szoba, egy konyha 70 emberre, 4 hűtű, egy szobában van csak net... ja és mindezeket a pontokat a kerengőn keresztül lehet csak megközelíteni, tehát keresnem kellett szobát.
Az árak határozottan nem olcsók, átlag 250€-tól felfelé egy bútorozott szoba, ablakkal, rezsivel, sokszor net nélkül. De nem ritka a 300€ körüli vagy afölöttiek sem, ha még jó helyen is van.
Láttam már több szobát tegnap meg tegnapelőtt is és már a kétségbeesés szélén jártam... aztán mit hoz a véletlen találtam egyet ami jó és a környékre is azt mondják hogy elég jó (ez szintén fontos tényező, mert nagyon durva részek vannak Lisszabonban) Na de előtte, amiket láttam: 200€ mindennel, elég jó közelkedéssel, ablak nélkül, sőt az egész lakás ablak nélküli... a következőt a suli ajánlotta, 240€+internet, de 6 ember a lakásban és lepukkant konyha és fürdő...
Íme az én szobácskám, ahogy a képen is látszik nem is pici, a lakásban még egy portugál lány és a brazil barátja lakik (kérni se kellett volna jobbat éljen a nyelvgyakorlás, kedvesek voltak, megmutatták mi hol van, mondták használhatok mosószert mindent, aztán el is mentek, holnap jönnek)...

Most megyek kipakolni :) és lehet velem örülni :)

1 comment:

Anonymous said...

Mi az, h nincs ablaka a szobának/lakásnak? Miféle házak vannak arrafelé? :D
Szépet fogtál ki, ráadásul tényleg jó kis nyelvgyak lesz ez!