Monday, August 18, 2008

A többiek


Akkor Attila és másik kedvéért, mert tény eddig még nem nagyon írtam a többiekről. Röviden és tömören jó fejek, nagyon durva nemzeti eltérések nincsenek.
A törökök viccelődnek néha azzal, hogy ha egyik nem jön kirándulni, akkor az azért van, mert busz vissza már nem jön :) Amúgy "jó mohamedánhoz illően" disznót nem esznek, csak alkoholt isznak.

Az olasz lakótársaimtól pár egy csomó pasta elkészítését ellestem, bár azt nehéz megértetni velük, hogy a Tokaji bor csak Magyarországról származó leheti.
A 4 spanyolból kettőnél, sokszor tolmácsolnom kell.  

Igazából Fricke az egyik német lány is nagyon aranyos, bár múlt héten két akkora baromságot kérdezett, hogy állam leesett. Először nem is akartam ideírni, de végülis miért ne. Monsantonál fent a hegyen úgy nézett ki, mintha Machu Picchu lenne (jó még csak képről láttam én is) Mondtam is neki viccesen, erre visszakérdezett, hogy az meg mi, egy hegy?! Mondtam hagyjuk...
 
Egy másik városban, egy katolikus keresztről kérdezte, meg hogy az meg milyen kereszt, mondom sima katolikus, erre megkérdi, hogy akkor meg miért olyan a formája... hát szépen a portugál tanárunkkal elmagyaráztam neki, majd csak annyit mondott (le se esett neki, hogy ez milyen ciki volt), hogy nem vagyok jó vallásból....



1 comment:

Adrian said...

Akkor nem is a Machu Picchu-n voltatok??? :D