Sunday, August 10, 2008

Helyi média

Hát kicsi a város és biztos nincs miről írni, mert szépen sorban előkerültek a helyi sajtó képviselői.

Először jött az újságíró. A cikk a héten jelent meg a Jornal de Fundão-ban.
Jött a rádió is. Itt még is híres lettem 5 percre. Azért meg kell hagyni a riporter nagyon amatőr volt, és szerintem még sose beszélt külföldivel. Mondtam lehet az interjú portugául. Megkérdezte,
hogy melyik országból jöttem, hogy hívnak, hány éves vagyok. Aztán feltett egy kérdést, oylan gyorsan hogy kapásból vissza is kérdeztem, hogy mégegyszer. Erre ugyanazokkal a szavakkal mégegyszer elhadarta. Szerencsére már akkor eltudtam csípni pár szót és tudtam rá válaszolni. A többi kérdés, is ugyanolyan gyorsan ment, honnan hallottam a programról, mi a véleményem a városról, a többi diákról, majd miután ezeket megválaszolgattam, megkérdezte, hogy itt kezdtem e a portugált.... 

No comments: