Saturday, August 16, 2008

Karaokeeeeeeeeeee

Nos igen, Erasmus karaoke csak nekünk, portugál dalokkal, a suliba kaptunk is egy csomót, jobbat, de az én ízlésemnek főleg rosszabbat. 

Először persze nem akartam énekelni, de aztán hogyPeti mondja, úgy se látnak többet, két hét múlva Lisszabonban leszek. És hát mégis csak buli, úgyis mindneki énekel velünk és hát nem utolsó szempont, de csak a kedvünkért sangría akció volt, egy pohár (2 deci gyümölccsel) 0,5€....

Megjött a kedvem és végül mivel csoportban énekelt mindneki, így én is kipróbáltam:

Quinta do Bill - Voa 
(Katt a dal címre)

A Green Day Basket case számát már mindneki ordította...

Na és csak mutatóba itt vannak a többiek áltak énekelt, amúgy a legnépszerűbb portugál karaoke dalok:

Xutos e Pontapés - A minha casinha ( a másik legjobb szerintem)
Heróis do Mar - Só gosto de Ti
Fernando - Fernando Correia Marques
Qium Barreias - Apita o comboio
Entre Aspas - Um flor

És ami a mi ízlésünket nem nyerte el a "Pimba Pimba" zene.

   


 


No comments: