Tuesday, January 12, 2010

Új év...

Június 30-án olyan 4 óra körül érkeztem meg tavaly...
Hát akkor megpróbálom kicsit összefoglani, milyen is itt az élet.
Kellemes, békés, egészséges... éljen a hegymentes napi gyaloglás meg a olíva olaj...
Na de van amit utálok, igen ez a jó szó rá... kiborululásaim kizárlólagosan a hideg miatt történnek, nem nem kint, ott max néha egy kiadós zápor áztatt ronggyá... hideg a lakás... tudom, sokszor mondtam már, de nem tudom felfogni, hogy lehet megszokni egy 10 fokos konyha-nappalit, ahol mozdulatlanul iszod a meleg teát, mert a hidegben lebénulva érzed a végtagjaid... nincs dupla ablak... ez a hülyeség netovábbja, mert hogy otthon arra biztatnak mindenkit, hogy a dupla ablakjaikat cseréljék jobbra, mert az jobban szigetel... ezt aztán biztos nem szokom meg... vagy fogom fel ésszel...kérem szépen, ha nekem itt valaha saját lakásom lesz, még ha Mo-ról is kell üvegest hozni, de dupla ablakom lesz... és ha már tovább ábrándozok, akkor nyitható és nem csak tolható ablakom lesz... és igen minden szobának és a konyhának is lesz, legalább egy!

Szeretem a szuper kockás gumicsizmám és a még mindig meglévő piros ernyőm, de mégse szerettem az egyre többször, egyre többet eső esőt.

Szeretem a kék eget és a napot, ami sokszor a nagy esőzések után bukkan fel.

Szeretem, hogy az óceán fél órára van.

Szeretem, hogy a pénztárnál az emberek nem tolakodnak, és a megnyíló pénztárhoz is sorban mennek. Szeretem, hogy szinte mindenből lehet kapni szépet és szagosat, paradicsomot, petrezselymet, epret... Szeretem a halakat, a rákot, a kagylót, a polipot. Szeretem a sajtokat.

Hiányzik a túró rudi, a túróm, a meggy, még ha csak konzerv is. A jó hartai vagy gyulai kolbász, a pick vagy herz szalámival egyetemben. Kárpótol a sok finom sajt, olivabogyó, meg anyu kedvence az itten kapható finom kesúdió. Meg a zöld bor... Meg van még pálikám is.

Szeretem, hogy a bankok jól működnek, 26 éves koromig, ingyenes a legtöbb tranzakció.

Szeretek a központban lakni és egyszerűen csak hazasétálni.

Szeretem az otthon főzött kávét. De nem szeretem a portugál expresszót a kávéházakban, mert keserűek, cukorral meg ihatatlanul édesek lesznek.

De azért csak szeretem az itteni életem, életünk.







No comments: