Friday, April 22, 2011

virágszőnyeg és kék tojások


Ez még egy múlt heti kép, Carcavelosnál az óceánparton, a strand egyik dombját ilyen lila virágszőnyeg borította, persze, hogy a homokos part helyett inkább ide dőltünk le...



Most sajnos egyelőre nincs ilyen szép idő, így a négy napos ünnep első napján itthon ülünk, várjuk, hogy megkelljen a kenyér, meg a kalács…

A tojások megfestve… gondolhatjátok, bio módon J ha esetleg még idén valaki kedvet kapna, előző nap egy negyed lila káposztát főztem 4-5 dl vízben úgy 40 percet, majd elzártam a gázt és mivel nem volt még főtt tojásom otthagytam levében tegnapig. Akkor megfőztem a tojásokat és a lila lébe beletettem 2 kanál ecetet majd a tojásokat és abban álltak vagy 3-4 órát… először azt hittem sose lesz színük… de végül csak képek lettek…

Kellemes húvéti ünnepeket mindenkinek!


No comments: