Tuesday, July 28, 2009

es mar dolgozok is....

Egy kisebb szunet utan, portugal billentyuzetrol, megprobalom osszefogalni az elmult napokat.

Szoval, van munkam, egy jo kis hostelben dolgozok, 2008-ban a n1. volt a hostelwordon:
Rossio Hostel es iden sem allunk rosszul :))
Recepciosnak lenni erdekes, igazabol bonzulultabb es osszetettebb a dolog mint ahogy en valaha is gondoltam, foleg ha egyszerre 3 ember akar becsekkolni, fizetni, vagy kerdezni valamit...
na dehat mosolygok egesz nap :)) es a legelso vendeg, akinek elmondtam, hogy mit csinaljon Lisszabonban, azt mondta, hogz mar regota utazgat, de ez volt a "best service", amit valaha kapott :))

most epp van par szabad percem...
Nori latogatott meg, ket hete, ezzel csak annyit mondanek hogy lehet jonni meglatogatni :)))

es mar tudom it hogy mit kell meg ma megcsinalnom, szoval vissza a munkaba, de koszonom aki erdeklodott, jol vagyok :))

3 comments:

r said...

DE jó! :))

Nekem még mindig semmi.

Robi said...

Juditkám, örvendek, hogy egyben vagy. Olvastam egy kicsit a blogod.

Velünk minden ok, keresek még mindig munkát, most van egy jó hely : waiting for response...

Vigyázz magadra!
Üdv.
L. Robi

Anonymous said...

Szuper, hogy van melóhelyed! Gondolom, a nap végére rendesen kipurcansz... Azért élvezed? Szabadnapokkal hogy állsz?
Puszillak!
Kriszta