Thursday, April 23, 2009

Lisboaaaaaaa

Tegnap sok órányi utazás után végre megérkeztem Lisszabonba... Nem is kell, hogy mondjam hogy mennnyire vártam már...

Nem is ezt szeretném résztelezni, mindenkinek a képzeletére bizom :))

Inkább van egy érdekes kis történetem, kb. 3 órával azután, hogy újra itt voltam,
Freddel a házukhoz közeli parkban ültönk egy padon. Nagyon hangsúlyos, hogy a hozzájuk közeli parkban, ahova  a környék lakói járnak sétálni, futni... szóval elég valószínű lenne, hogy
miközben csücsülünk a padon, találkozzunk egy ismerősével :))
Mégis az egyetelten ismerős, egy portugál barátnőm volt, akit még én ismertem meg az ISCTE-n :)) és kiderült, hogy arra lakik :)) kicsi a világ...

mégis jó érzés, hogy vannak itt ismerőseim, barátaim, olyanok akiket én ismertem meg, vagy akiket Fred által ismertem meg :)) 

de azért ha ideköltözök sem fogok megfeledkezni az otthoni barátaimról :))

1 comment:

Anonymous said...

mit kerestem, koszonom